Over tennisvereniging LTC Hofgeest

Het park

Broeklanden 5, Velserbroek, tel. 023 538 83 98

LTC Hofgeest is een gezellige vereniging waar tennis plezier en sportiviteit voorop staat. Het park aan de Broeklanden 5 in Velserbroek beschikt over 10 verlichte Probounce banen, 3 verlichte padelbanen en 2 jeu de boules banen. Op deze 10 probouncebanen, de 3 padelbanen en jeu de boules banen kan het gehele jaar door gespeeld worden.

Leden kunnen elke dag tussen 09.00 uur en 22.45 uur komen tennissen en padellen via het eerlijke, elektronische afhangsysteem. Op de doordeweekse middagen zijn een aantal banen bestemd voor de jeugdleden.

In het gezellige clubhuis is volop gelegenheid voor een hapje en een drankje. De kantine is het gehele jaar geopend en wordt door vrijwilligers bemand.

Parkreglement:  zie link onderaan de pagina

Informatie over het lidmaatschap vind je onder Ledenadministratie.

Kantinediensten

LTC Hofgeest heeft de inzet van vrijwilligers hoog in het vaandel staan. Onze contributie kunnen we bijvoorbeeld zo laag houden omdat we met z’n allen naast tennissen ook inzetten voor de club. Seniorleden zijn verplicht minimaal drie kantinediensten en dagleden twee kantinediensten per kalenderjaar te draaien.

Evenementen

Naast het WINTER DUBBEL OPEN in maart, het BON EN BREED OPEN TENNIS en HUIJSPORT OPEN PADEL TOERNOOI in juni, het Eendaagse Open 60 + Toernooi, het OPEN JEUGD TOERNOOI in oktober, de CLUBKAMPIOENSCHAPPEN, externe (KNLTB) en interne competities worden er regelmatig evenementen georganiseerd.  Via de website en nieuwsflitsen die regelmatig per e-mail worden verstuurd word je hiervan op de hoogte gesteld.

TOSSEN

TOSSEN is een perfecte gelegenheid om lekker te tennissen en andere leden te leren kennen.

Zomerperiode:

Maandagavond van 19.00 – 21.00 uur. Dinsdag- en vrijdagochtend van 09.00 – 12.00 uur

Winterperiode:

Maandag van 18.30 – 21.00 uur. Dinsdag- en vrijdagmiddag van 13.00 – 16.00 uur

Baanverhuur

In de wintermaanden (okt t/m mrt) is het ook voor leden en niet-leden mogelijk om een vaste tennisbaan te huren. Klik hier voor meer informatie. Voor reserveren padelbaan via KNLTB ClubApp en website.

Tennisschool

De tennis - en padellessen op ons park worden verzorgd door tennisschool Klaverstijn Tennis.

Parkreglement-versie-2024.pdf