Tennis - padelles en lidmaatschap voor de jeugd

De tennis- en padellessen worden verzorgd door Klaverstijn Tennis en Padel. Kijk HIER OP DEZE PAGINA voor meer informatie of ga direct naar: https://klaverstijntennispadel.nl/

Bij het lidmaatschap (€165) zijn minimaal 32 tennislessen inbegrepen. Die zijn verdeeld over het hele jaar.

Je kunt je inschrijven via www.ltchofgeest.nl/ledenadministratie

Voor het lesrooster kun je kijken op:  www.klaverstijntennispadel.nl

De jeugdcommissie

De jeugdcommissie bestaat uit een aantal ouders als vrijwilligers waar Caroline Schaaper aanspreekpunt is. De jeugdcommissie wil zich samen met de vereniging inzetten voor jeugdtennis en - padel. Ook met de jeugdactiviteiten op ons park gaan wij ons best doen om het allemaal onvergetelijk te maken!

Voor de ouders

Als vereniging proberen wij zoveel mogelijk leuke evenementen te organiseren voor de jeugd.
Doordat wij als vereniging helemaal op vrijwilligers draaien, verwachten wij van de ouders ook dat zij hun steentje bijdragen. Denk hierbij aan het (helpen) organiseren van evenementen, het lid worden van de jeugdcommissie, het helpen bij een evenement of teamcaptain zijn van het tennisteam van uw zoon of dochter.

Aan het begin van het jaar sturen wij een lijst met de evenementen die op het programma staan. Hierop staat waar de hulp precies nodig is. De lijst graag ingevuld inleveren bij de tennisleraar, zodat wij weten wanneer u beschikbaar bent. Alvast bedankt.

Op naar een gezellig sportief jaar met z’n allen!

Tennisles Regels.image.png

+31 23 234 2027