Tennis - padelles en lidmaatschap voor de jeugd

De tennis en padellessen worden verzorgd door Klaverstijn Tennis.

Tennislessen.

De tennislessen zijn ingedeeld op kleur.
Rood (TM 8 jaar)
Oranje (8 TM 12 jaar)

Groen(12 TM 14 jaar)
Geel(14 TM 17 jaar)
De tennisleraar deelt de kinderen in op niveau.
Bij het lidmaatschap (€165) zijn minimaal 32 tennislessen inbegrepen. Die zijn verdeeld over het hele jaar.
Voor het lesrooster kun je kijken op: https://www.klaverstijntennis.nl/lesrooster

Padellessen

Voor de padellessen kun je opgeven bij de tennisschool Klaverstijn. Indeling, dag, tijdstip en kosten worden geheel geregeld door de tennisschool.

De jeugdcommissie

De jeugdcommissie bestaat uit een aantal ouders als vrijwilligers waar Caroline Schaaper aanspreekpunt is. De jeugdcommissie wil wij samen met de vereniging inzetten voor jeugdtennis en - padel. Ook met de jeugdaktiviteiten op ons park gaan wij ons best doen om het allemaal onvergetelijk te maken!

De trainer

Hoi, ik ben Lars Klaverstijn de tennistrainer van LTC Hofgeest. Ik ben geboren in 1980 in Hilversum. Ik tennis sinds ik kan lopen. Ik woon nog in Amsterdam met mijn vrouw Antoinette en onze twee dochters maar wij zijn op zoek naar een huis in Velserbroek. Mijn beste prestaties zijn: kampioen van Bahrain (land), halve finale Nederlandse Kampioenschappen Veteranen en mijn hoogste rating is 2.3 geweest. In 2021 heb ik met succes de KNLTB cursus padeltrainer afgerond en mag ik nu ook padeltrainingen geven! Met veel plezier geef ik nu de kinderen en volwassenen tennis en padeltraining op LTC Hofgeest en ik hoop dit nog lange tijd te blijven doen.

Voor de ouders

Als vereniging proberen wij zoveel mogelijk leuke evenementen te organiseren voor de jeugd.
Doordat wij als vereniging helemaal op vrijwilligers draaien, verwachten wij van de ouders ook dat zij hun steentje bijdragen. Denk hierbij aan het (helpen) organiseren van evenementen, het lid worden van de jeugdcommissie, het helpen bij een evenement of teamcaptain zijn van het tennisteam van uw zoon of dochter.

Aan het begin van het jaar sturen wij een lijst met de evenementen die op het programma staan. Hierop staat waar de hulp precies nodig is. De lijst graag ingevuld inleveren bij de tennisleraar, zodat wij weten wanneer u beschikbaar bent. Alvast bedankt.

Op naar een gezellig sportief jaar met z’n allen!

Tennisles Regels.image.png