Commissies

Ledenadministratie
Bij de ledenadministratie kunt u terecht met uw vragen over het lidmaatschap bij LTC Hofgeest. Zijn uw gegevens gewijzigd geef deze dan door aan de ledenadministratie. Emailadres: [email protected]

Han Papôt Ledenadministrateur

Vertrouwensperoon

Selma Bassie Vertrouwenscontactpersoon
Email adres [email protected]

Jeugdcommissie
De coordinatie voor de jeugdleden ligt in handen van de jeugdcommissie

Naam email
Caroline Schaaper [email protected]
Sharon Smale VCL

Senioren Competitie
Leden van LTC Hofgeest kunnen aan diverse KNLTB competities deelnemen. Algemeen emailadres: [email protected]

Maud Tromp VCL i.o.
John Heesterbeek Veteranencompetitie

Interne Competitie
De leden van de Interne Competitie Commissie zorgen voor de indeling, de ondersteuning op de competitiedagen en een ordelijk verloop van de Interne Competitie.

John Heesterbeek Voorzitter IC
Nico Bakker Lid IC

Bardienstplanning
Margriet en Loek Ruijter verzorgen al sinds jaar en dag de barroosterplanning. Mocht u vragen of opmerkingen hebben over het barrooster meldt dit dan via [email protected]

Loek Ruijter
Margriet Ruijter-Severein

Open Toernooien
Bon en Breed Tennis Open
Jaarlijks in de maand juni wordt er op de LTC Hofgeest het Bon en Breed Open Toernooi georganiseerd. Dit toernooi staat onder de vakkundige leiding van George Kerkhoven.

HuijgSport Padel Open
Ook in de maand juni gelijktijdig met B&B Tennis Open wordt het HuijgSport Open Toernooi georganiseerd. Ook dit toernooi staat onder leiding van George Kerkhoven.

60+toernooi
In dezelfde week als het BON en BREED open, wordt op de vrijdag het eendaagse 60+ toernooi gespeeld. Het toernooi staat onder leiding van Bas Koster.

Winter Dubbel Open
Vlak voordat de voorjaarscompetitie weer van start gaat zijn tennissers van elk kaliber welkom bij ons winter DUBBEL open toernooi. Ook dit toernooi staat onder leiding van George Kerkhoven.

Open Jeugd Toernooi
Tijdens de herfstvakantie wordt er een Open Jeugd Toernooi georganiseerd. Er wordt in verschillende categorieën gespeeld. Tevens worden er events (rood en oranje) gehouden. Het jeugdtoernooi staat onder leiding van Monique Vrijhof, George Kerkhoven, Joke van Bloois en Willemke Binkhorst.

Clubkampioenschappen
De clubkampioenschappen van de LTC Hofgeest zijn een fenomeen op zich. Een heerlijke week tennissen omlijst met altijd weer een fantastische muziekavond.
Ook gelijktijdig voor de jeugd worden de clubkampioenschappen georganiseerd.

In maart voorafgaand aan de start van de voorjaarscompetitie worden de LTC Hofgeest Padel Clubkampioenschappen gehouden. Op de vrijdagavond wordt de PubQuiz gehouden met veel gezelligheid en hilariteit!

Een heel team van vrijwilligers met als aanspreekpunt Richard Zwarter organiseren deze clubkampioenschappen!

Feestcommissie
De themafeesten van LTC Hofgeest zijn bekend in de hele regio. Wij verhuren diverse thema's om zo uw eigen feest een speciaal tintje te geven.
Wij vragen per thema € 75,- en een borg van € 50,-.

Wij verhuren de volgende thema's:
Après ski
Aan Zee
Caribbean
Goud
Holland (rood/wit/blauw)
Oranje
Disco

!! we zijn op zoek naar nieuwe leden voor de feestcommissie!!

Nieuwsflits
Regelmatig ontvangen alle leden van LTC Hofgeest de Nieuwsflits. Ontvang je deze niet, controleer dan je mailadres in "mijnknltb.nl".

Brigitte Schiering Communicatie
Joep Kint Communicatie

Sponsorcommissie
Zonder sponsoren kan een tennisvereniging niet, ook LTC Hofgeest niet. Een mooie manier om onze club een (financieel) hart onder de riem te steken. Voor meer informatie, het ontvangen van ons sponsorplan of vrijblijvend een bezoek aan ons mooie park, mail naar [email protected]
Nieuwe sponsoren zijn altijd welkom!

Loek Ruijter Voorzitter
Arnold Scholten

Kantinecommissie
De kantinecommissie verzorgt het voorraadbeheer van alle artikelen die aan de bar te verkrijgen zijn, de wekelijkse inkoop en het geconditioneerd opslaan van de goederen. Ook de kassa afhandeling valt onder de verantwoordelijkheid van de kantinecommissie. Onze kantine is "cashloos", betaling uitsluitend met PIN.

Diny Vrijhof-Mennes
Loek Ruijter
Esther Mens
George Kerkhoven Aanspreekpunt
Ary Vrijhof

Faciliteiten Commissie
De vrijwilligersactiviteiten om het (park)onderhoud goed te laten verlopen zijn verdeeld in een vijftal segmenten. Per segment is er een aanspreekpunt.

- Op de banen
- Buiten de banen