Informatie over het lidmaatschap bij LTC Hofgeest

Lidmaatschap:
Alle soorten lidmaatschappen bij LTC Hofgeest gelden voor een heel kalenderjaar. Je kan dus 's zomers en ’s winters tennissen en padellen op je lidmaatschap.

De contributies zijn voor het gehele jaar:

Lidmaatschappen 2023

Contributie Junioren

€     165,00
Contributie Senioren  €     165,00
Contributie Daglidmaatschap  €     100,00
Contributie Dutch Tennis en badminton  €     100,00
Contributie Slapende leden  €       31,00

Inschrijfgeld Junioren  €       12,00
Inschrijfgeld Overige lidmaatschappen  €      23,00

Bovenstaande contributies zijn voor 2023 en worden definitief vastgesteld in de ALV.

Jeugdleden:
Het juniorlidmaatschap geldt voor personen die op 31 december van het lopende kalenderjaar jonger dan 18 jaar zijn.
Juniorleden kunnen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 8:00 tot 18:00 gebruik maken van de tennis en padelbanen.

Bij de contributie voor de junioren zijn minimaal 32 tennislessen inbegrepen. Deze lessen worden verdeeld over het gehele jaar. Jeugd padellessen worden verrekend met de tennisschool.

Seniorleden:
Het seniorlidmaatschap geldt voor personen die op 31 december van het lopende kalenderjaar 18 jaar of ouder zijn.
Seniorleden kunnen de hele week (maandag t/m zondag) van 8:00 tot 23:00 gebruik maken van de tennis en padelbanen.

Daglidmaatschap:
Het daglidmaatschap geldt voor personen die op 31 december van het lopende kalenderjaar 65 jaar of ouder zijn.
Dagleden kunnen van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 gebruik maken van de tennis en padelbanen.

Dutch Tennis en Badminton:
Met dit lidmaatschap kan je op woensdagochtend (Zeewijkhal IJmuiden) of vrijdagmiddag (Polderhuis Velserbroek) Dutch Tennis of Badminton spelen.

Slapend lidmaatschap:
Dit lidmaatschap is bedoeld voor niet spelende leden.

Opzegging lidmaatschap:
Opzegging van je lidmaatschap bij tennisvereniging LTC Hofgeest kan slechts schriftelijk per e-mail naar [email protected] geschieden met ingang van 1 januari van het volgende kalenderjaar en met inachtneming van een opzegtermijn van 4 weken.

Nadere informatie:
Voor nadere informatie over het lidmaatschap van LTC Hofgeest kan je contact opnemen met Han Papôt via Email.

Inschrijfformulieren Lidmaatschap:
Op de website vind je het online <inschrijfformulier> voor onze vereniging.

Ledenadministratie:
Han Papôt
Dammersboog 134
1991 XT VELSERBROEK
Nederland

inschrijfformulier junioren.pdf inschrijfformulier senioren.pdf inschrijfformulier senioren 60+.pdf

Vragen?

Telefoon