Clubkampioenschappen padel

HOFGEEST CLUBKAMPIOENSCHAPPEN PADEL 2024    (WEEKEND 29/3 t/m 1/4)

Inschrijven vanaf heden via deze link !

CK padel 2024

Padel! Niet meer weg te denken op onze mooie vereniging daarom iedereen opgelet:

De 2e padel clubkampioenschappen komen eraan! Een kort maar krachtig padel toernooi, en wel tijdens het paasweekend van vrijdagavond 29 maart tot en met maandag 1 april (finales).

Na het succes van vorig jaar en de populariteit van Padel verwachten we veel inschrijvingen, lekker compact en goed te plannen. Voor iedereen! Ook al speel je nog niet lang, we delen in op speelsterkte.

We spelen in poules en je speelt  minimaal 2 wedstrijden. Inschrijven kan voor maximaal 2 onderdelen HD, DD of GD, Let op! Er is max. 1 dagdeel verhindering mogelijk tijdens het (lange) weekend en bij inschrijving in 2 onderdelen zijn verhinderingen (ook van je partner) niet mogelijk. Indeling vindt plaats op (vermeende) speelsterkte. Voor diegene die (nog) geen speelsterkte hebben of nog niet zo lang spelen, geen probleem! Schrijf gewoon in daar waar je denkt thuis te horen, wij zullen zorgen voor mooie poules. Je kan inschrijven voor zowel HD, DD als GD van speelsterkte 9 t/m 5

De kans bestaat dat je zaterdag of zondag 2 partijen moet spelen. 's Maandags vinden de finales plaats.

Er wordt (gezien het aantal beschikbare banen en veel mensen die mee willen doen) gespeeld op tijd, dus je weet altijd precies wanneer je moet spelen, want er is geen uitloop en er liggen geen banen leeg tijdens het toernooi.

Inschrijving voor dit toernooi kan vanaf heden via toernooiklapper: CK padel 2024

De inschrijving sluit op 25 maart. Vanaf 27 maart is de planning zichtbaar. Kosten voor de inschrijving:  € 6,50  p.p. en zal middels een incasso bij aanvang toernooi worden ingehouden. Je partner dient ook zelf in te schrijven.

Wil jij ook  "knallen" op de padelbanen en de clubkampioen in jouw categorie worden? Schrijf je dan in! Er liggen weer mooie prijzen en eeuwige roem op jullie te wachten.

Rose, Jeannette, Martine, Eric en Richard

Vragen?