Pub Quiz

Clubhuis
26-3-2022 16:00 - 26-3-2022 19:00
Nico Haver, Richard Zwarter

We zijn genoodzaakt om de Pub Quiz 2022 op een latere datum in dit jaar te organiseren! Te weinig deelnemers en teams hebben zich aangemeld. Zodra we een nieuwe datum hebben gepland laten wij dit natuurlijk aan jullie weten! Tot die tijd: blijf aandachtig het nieuws volgen, kijk goed in het clubhuis en op het park wat er allemaal gebeurd; het zou zomaar in jouw voordeel kunnen zijn!

Pub Quiz 2022 staat gepland op ZATERDAG 26 MAART! In dit weekend wordt ook LTC Hofgeest Enkel Clubkampioenschappen gespeeld en op zondag de laatste partijen van de Winter Koppel Competitie gespeeld!

Inschrijven vanaf 28 februari op [email protected]

In het weekend van de 4e Hofgeest Enkel Clubkampioenschappen wordt er weer een fantastische PubQuiz georganiseerd in de kantine door en voor de leden van LTC Hofgeest en wel op ZATERDAG 26 MAART, aanwezig om 15.30 uur, start om 16.00 uur, geschatte eindtijd 19.00 uur.

Een team bestaat uit max. 6 personen vanaf 16 jaar en bestaat alleen (!) uit leden van LTC Hofgeest. Inschrijven doe je als team en kan vanaf 28 februari t/m 19 maart door de teamcaptain op [email protected] onder vermelding van jullie teamnaam en teamleden. De captain blijft altijd het aanspreekpunt voor het team en krijgt alle informatie.

Wij spelen diverse rondes met vragen over gebeurtenissen, muziek, beelden, sport en uiteraard met veel verrassingen. Voor het beste team liggen er mooie prijzen klaar! Maar meedoen is belangrijker dan winnen.......toch?

Inschrijfgeld is € 36,00 per team (max. 6 personen) en dat is inclusief een drankje en hapjes! Wanneer de inschrijving is bevestigd kan het inschrijfgeld gestort worden op rekeningnummer NL51 INGB 0007 070 984 t.n.v. LTC Hofgeest o.v.v. PubQuiz 2022, naam captain en teamnaam.

Wat is "het slimste team" van LTC Hofgeest? Wie weet het meest? Wij rekenen weer op veel deelnemers omdat het kan! Er is plaats voor maximaal 16 teams, bij meer inschrijvingen zullen wij een loting verrichten.

Met een tennis - en kennisgroet, Nico Haver en Richard Zwarter.