Clubkampioenschappen 2023 tennis, mix en dubbels

Clubkampioenschappen 2023 tennis, mix en dubbels van maandag 4 t/m zondag 10 september

Vanaf NU (t/m 27 augustus) kun je je HIER inschrijven.

Allemaal opgelet, breaking news!

Voor iedereen in alle speelsterktes zijn er weer de altijd gezellige en sportieve mix en dubbel tennis clubkampioenschappen, dit jaar van maandag 4 september t/m zondag 10 september.

Voor iedereen in alle categorieën is er plaats, je schrijft in op speelsterkte.

Wij rekenen weer op bijzondere koppels. Bijvoorbeeld speelsterkte 8 mag ook met een 5 inschrijven, uiteraard kom je dan in de hoogste categorie. Wel leuk om een keer te doen ☺ en ook al speel je nog niet lang of ben je 60+ lid en denk je dat je te oud bent? Niet twijfelen, meedoen!! Wij zorgen voor mooie poules!

Heb je nog geen partner, schrijf je in onder het kopje 'partner wanted', dan zoeken wij iemand!

Twijfel je over iets, stel je vragen dan via de mail: [email protected]

Er wordt zoals altijd in poules gespeeld dus je speelt altijd meerdere wedstrijden in die week, uiteraard wel met een supertiebreak tijdens de poulefase en wij streven naar max. 2 wedstrijden in de poulefase zodat het voor iedereen te doen is.  De finales worden gespeeld op zondag 11  september. Voor het geld hoef je het ook niet te laten, want het inschrijfgeld is slechts  € 6,50 p.p per onderdeel.

Jeugdleden vanaf 16 jaar die de seniorencompetitie spelen, mogen zich ook bij de senioren inschrijven.

Belangrijk zijn dit keer de verhinderingen: Omdat we pas op maandag starten is 1 verhindering p.p. toegestaan in die week, dus max 2 per koppel. Stem dit goed af met je speelmaatje 😊 ! En zeker belangrijk als je met 2 onderdelen meedoet.

Wil jij ook  'knallen' op de baan en de nieuwe clubkampioen in jouw categorie worden? Schrijf je dan NU HIER in.  Er kan ingeschreven worden t/m 27 augustus!  Wij verwachten weer een overvol en sfeervol toernooi met op vrijdagavond 8 september weer een traditionele voetjes van de vloer feest/muziekavond!!

Met een sportieve tennisgroet,

Rose, Eric, Richard , Martine en Jeannette